Nyheter

Träna löpning i Sollentuna | Bli en bättre löpare med Napractiva Rehab i Sollentuna!

Träna löpning i Sollentuna!

Träna löpning i Sollentuna - Bli en bättre löpare - Napractiva Rehab Sollentuna - Med logga - 1920p

Träna löpning i Sollentuna: Bli en bättre löpare!

Träna löpning i Sollentuna med Julian!

Bli en bättre löpare, börja sprintträna nu!

Kom igång med löpning:

  • Du kommer att höja din lägsta nivå! Julian ger dig inspiration och motivation att nå dina mål.
  • Du kommer att lära dig många nya funktionella övningar.
  • Du kommer att bli starkare.
  • Du kommer kunna springa längre & snabbare.
  • Du kommer lära dig bästa löpteknik för att undvika och förebygga skador.

Träna löpning i Sollentuna: Träningen leds av en elitsprinter

Julian som leder träningen är en utbildad, legitimerad naprapat i Sollentuna. Han är även, av Svenska Friidrottsförbundet, certifierad friidrottstränare och lärare. Julian har varit elitsprinter, tävlat runt i flera länder och vunnit flera medaljer som han är mycket stolt över idag! Du kan träna löpning i Sollentuna – med en elitsprinter!

Träna löpning i Sollentuna: Syftet med träningen

Syftet med träningen är att du skall kunna bli starkare och snabbare i din löpning, samt utveckla din funktionella styrka. Dessutom är ett viktigt syftemål att du skall lära dig springa med bästa löpteknik som betydligt minskar risken för skador. Så – varför vänta? Du kan börja träna löpning i Sollentuna nu! Hoppas vi ses!

Specifikation

Plats: Sollentunavallen, Sollentuna.

Startvecka: Vecka 15. Totalt 4 veckor (15, 16, 17 & 18), 2 gånger / vecka – intensiva 45 minuter.

Grupp 1: Måndagar & onsdagar, kl. 20:30-21:15.

Grupp 2: Måndagar & onsdagar, kl. 21:30-22:15.

Kostnad: 1 500 kr. Grupper av max 8 personer. Först till kvarn.

Intresserad eller frågor? Kontakta oss gärna!

Covid-19

Det är viktigt att vi alla tar vårt ansvar och följer regionala rekommendationer för att minska smittspridningen av covid-19. Det betyder att denna aktivitet följer Folkhälsomyndighetens deltagargränser och då gäller det att max 8 personer får samtidigt delta. Vi samlas och tränar utomhus och håller så stort avstånd som möjligt till varandra.

'I don’t run to add days to my life, I run to add life to my days.' Ronald Rook
Boka tid